Showing posts tagged funchickensandgreen.
x

speaking for trees

Ask or tell.   Veganism.

funchickensandgreen replied to your photo: Cannot stop smiling today. Must be the shoes. I…

YOU GOT BLACK VELVET VANS?!?!?!?! I have to order them in :(

…………..Yes. Ha. 

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: funchickensandgreen replied to your post:…

Is that your Bday? I can try and do that, message me dates soon and ill try and work it out i really want to do something fun. Could i take you to the zoo? or we go to a National Park, something something :D

Txt me! 
I don’t want you to change your plans to suit me haha i was just being a dick.
Just to see you at all is wonderful enough :)
But yis my birthday is coming up haha. 

— 2 years ago
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: funchickensandgreen replied to your photo: So I…

Weeee! The swelling will go down. Well i totes might be seeing it in like 4ish week :D

Oh my gosh! Don’t tease me!
How about 5 weeks and 3 days? ;) hehe

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your photo: So I don’t usually have popeye arms….. (Taken with…

did you get another tattoo? Its super pretty!

Yiiisss ^.^ 
Thank you!
Turns out my body HATES colour. So fucking swallen and sore.
No more colour tattoos for a while that’s for sure. 

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 
funchickensandgreen asked: you're heaps special!


Answer:

YOU ARE <3

Oh this was meant to be private but i clicked the wrong button 

— 2 years ago with 2 notes
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your photo: 💜🐘😍 fanx @josh_todaro (Taken with instagram)

That is so good!!!! Its the cutest little Elephant ive seen!!!!!!

Hehehe i am in loooove!!!

— 2 years ago
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: 4 weeks 6 days.

:(

Aquarium date first! Don’t you worry! 
I gotta say hi/bye to the sharkies :)

xoxoxo 

— 2 years ago
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: Tonight is pizza night.

I had pasta bake night!

I haven’t had pasta in months and months!!!!!!!!!!!!!!
Kinda anti processed carbs. They make my belly feel weird. HA! 

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: funchickensandgreen replied to your photo: Yay or…

id make your design look horrid!

pfffffttt whatever trevor!

— 2 years ago with 2 notes
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: funchickensandgreen replied to your post: my love…

shush! you are so not an error! Dude i wouldnt even fit in a S if i tried hahaha but i could of brought it for you :(

As iffffffffffffffffff <3

Owh i really want a gamer dresssss mother fuckers

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: my love your not on facebook? were you home for the Black Milk museum sale? They had Gamer Swimsuits for sale and i thought of you but i wasnt sure if you wanted that or the dress xoxoxoxox

i kept typing in your name and an error would come up :( Im like Amy isnt an error! There was a Threepio in the mix amongst the sale to but it was a XS so that was just not gonna happen for me haha

Aw i have an s threepio and it’s too big so we could have swapped?

I am an error! A big one!

— 2 years ago with 1 note
#funchickensandgreen 

funchickensandgreen replied to your post: haha not me love, i forgot to change it to the black milk tumblr! id never sell mine lol!!

hahaha i know, and i started following you because of that and then i meet you!! it was like a tumblr meet up! and only knew it was happening! haha

Oh you creep!!!!!!!!!! haha <3

— 3 years ago
#funchickensandgreen